INGYENES KISZÁLLÍTÁS MINDEN TERMÉKRE - vásárolj kényelmesen regisztráció nélkül még ma - GARANTÁLT SZÁLLÍTÁS 1 MUNKANAP* ALATT
KÉSZPÉNZ MENTES fizetés, személyes átvételnél bankkártyás, megrendeléskor ONLINE fizetés, GLS futárnál bankkártyás fizetési lehetőség 

Általános Szerződési Feltételek

webáruház - regisztráció - vásárlás - megrendelés - kiszállítás - szerviz - garancia

Általános Szerződési Feltételek
Laptop Centrum laptop alkatrész webáruház és szerviz

Preambulum
  • Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSzF) határozza meg a https://laptopcentrum.hu/ online számítástechnikai áruház (a továbbiakban: webáruház) használatának feltételeit és annak szabályait, valamint a webáruházba látogató jogait és kötelezettségeit.
  • A Laptop Centrum Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 1152 Budapest, Fazekas sor 51; Adószám: 23391413-2-42; Cégjegyzékszám: 01-09-963423 Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; Képviseli: Kristóf Ádám ügyvezető önállóan; E-mail cím: info@laptopcentrum.hu) mint a webáruház tulajdonosa, üzemeltetője, adatkezelője és szolgáltatója – a továbbiakban: családi vállalkozás.
  • Családi vállalkozásunkat 2011 júniusában alapítottuk, hogy kiszolgáljunk Titeket, laptop és notebook tulajdonosokat. Online áruházunkból minden laptop alkatrész, tartozék és kiegészítő ingyenes kiszállítással gyorsan megrendelhető. Országos laptop javítás garanciával Budapest XV. kerületében a Laptop Centrumnál!
  • Hozzánk bizalommal fordulhatsz ha meghibásodott vagy nem indul a laptopod, szakszerű szervizünk ingyenes hibafeltárással ajánlatot készít a javításra. Büszkék vagyunk gyors és megbízható laptop szerviz - karbantartás szolgáltatásunkra.
  • Webáruházba látogató, itt terméket vagy szolgáltatást megrendelő természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: felhasználó) kijelenti, hogy megismerte a webáruház nyilvánosan elérhető ÁSzF minden pontját és azt magára nézve kötelezőnek ismer el, ezt a webáruház azon oldalán (regisztráció, megrendelés, kapcsolatfelvétel, szolgáltatás igénybevétel) nyilatkozatával jóváhagy, egyben visszaigazolást rögzít a webáruház felé.
  • Webáruház fejlesztője és tárhelyszolgáltatója a TOTALNET Számítástechnikai, Szolgáltató és Kereskedelmi Betéti Társaság (Székhely: 1141 Budapest, Szugló utca 82; Adószám: 21029497-1-42; Cégjegyzékszám: 01-06-742500 Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; E-mail cím: info@totalnet.hu; további információ) – a továbbiakban: webfejlesztő.
  • Webáruház akreditált domain regisztrátora a Do Média Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 2500 Esztergom, Lőrinc utca 8. földszint 1; Adószám: 11743435-2-11; Cégjegyzékszám: 11-09-016434 Vezetve a Tatabányai Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; E-mail cím: hello@domdom.hu; további információ) – a továbbiakban: domain regisztrátor.
  • Webáruház elektronikus levelezés (e-mail) szolgáltatója a Google LLC (Székhely: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, Amerikai Egyesült Államok; E-mail cím: support@google.com; további információ) – a továbbiakban: Google.
  • Webáruházba leadott megrendelésedet 1 munkanap alatt házhoz vagy GLS Csomag Pontra szállítja a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2; Adószám: 12369410-2-44; Cégjegyzékszám: 13-09-111755 Vezetve a Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; E-mail cím: info@gls-hungary.com; további információ) – a továbbiakban: GLS.
  • Webáruház logisztikai partnere a Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6; Adószám: 10901232-2-44; Cégjegyzékszám: 01-10-042463 Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; E-mail cím: ugyfelszolgalat@posta.hu; további információ) – a továbbiakban: MPL.
  • Családi vállalkozás bankkártya elfogadó (POS terminál) és pénzforgalmi szolgáltatója az OTP Bank Nyrt. (Székhely: 1051 Budapest, Nádor utca 16; Adószám: 10537914-4-44; Cégjegyzékszám: 01-10-041585 Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; E-mail cím: informacio@otpbank.hu; további információ) – a továbbiakban: OTP Bank.
  • Webáruház online bankkártyás fizetés szolgáltatója az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 1093 Budapest, Közraktár utca 30-32; Adószám: 24386106-2-43; Cégjegyzékszám: 01-09-174466 Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; E-mail cím: ugyfelszolgalat@simple.hu; további információ) – a továbbiakban: Simple.
    Tudomásul veszem, hogy a családi vállalkozás mint adatkezelő által a webáruház felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek a Simple, mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail, cím, telefonszám.
  • Webáruház elektronikus online számlázási szolgáltatója az Octonull Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 1085 Budapest, József körút 74. I. em. 6; Adószám: 25073364-2-42; Cégjegyzékszám: 01-09-1981177 Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; E-mail cím: hello@billingo.hu; további információ) – a továbbiakban: Billingo.
  • Családi vállalkozás kettős könyvelését vezeti a Szaniterv Betéti Társaság (Székhely: 1043 Budapest, Pozsonyi utca 6/c 2 34 a; Adószám: 28646457-2-41; Cégjegyzékszám: 01-06-510880 Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában; E-mail cím: szaniterv@gmail.com) – a továbbiakban: könyvelő.
  • Családi vállalkozás mindennél fontosabbnak tartja a személyes adatok védelmét és különös odafigyeléssel a törvényi előírásokat betartva gyűjti, kezeli és védi a felhasználók adatait. Felhasználó adatokat csak a szükséges mértékben gyűjt termékek és szolgáltatások értékesítésének céljából, harmadik félnek (webfejlesztő, domain regisztrátor, Google, GLS, MPL, OTP Bank, Simple és Billingo) csak a szükséges mértékben továbbít. Irányadónak tekinti az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletét (Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete) – a továbbiakban: GDPR.
  • Elérhetőségeink bármelyikén állunk rendelkezésre ha az ÁSzF valamely pontjával kapcsolatban kérdés merül fel vagy jogi értelmezésében szeretnél segítséget kérni.
  • A családi vállalkozás 100%-ban magyarországi magánszemélyek, családunk tulajdonában áll, kapcsolt vállalkozás nem áll mögötte és a magyar jogrendet tiszteletben tartva itthon adózik.

Laptop Centrum Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság nyílvános cégadatai:

Laptop Centrum

Cégnév: Laptop Centrum Hungary Kft.
Székhely: 1152 Budapest, Fazekas sor 51.
Átvevőpont: 1152 Budapest, Fazekas sor 51.
Vevőszolgálat: 1152 Budapest, Fazekas sor 51.
Adószám: 23391413-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-963423
Közösségi Adószám: HU23391413
Adatkezelés száma: NAIH-76152/2014
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.
Számlaszám: OTP 11715007-20462563
IBAN: HU14 1171 5007 2046 2563 0000 0000
OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Kamarai nyilvántartási száma: BU23391413
Képviseli: Kristóf Ádám ügyvezető önállóan
Szerződés nyelve: magyar
E-mail cím: info@laptopcentrum.hu
Telefonszám: +36(30)211-01-01

I. Általános rendelkezések:

Laptop Centrum

I/1. Családi vállalkozás a webáruházon keresztül számítástechnikai termékek (új és használt laptop - notebook, alkatrész, tartozék illetve kiegészítő) és szolgáltatások (garancián túli laptop - notebook javítás, szerviz valamint karbantartás) értékesítését végzi.

I/2. Webáruházba megjelenített képek nem valós termék fotók, azokon látható termékek ábrázolása csak illusztráció. A termékek leírásánál és a képeken látható márkajelzés és logó a jogtulajdonosé, feltüntetésük megkerülhetetlen az adott termék felismeréséhez és pontos azonosításához.

I/3. A webáruház termékeinél és szolgáltatásainál feltüntetett árak forintban értendő bruttó árak, 27% ÁFÁ-t és egységesen bruttó 1.500Ft logisztikai költséget is tartalmaznak. Minden termék és szolgáltatás a webáruház felületén meghirdetett eladási árán felül plusz utólagosan felszámított költsége a kiszállításnak nincsen, így árképzési gyakorlatát független a kosár értékétől ingyenes kiszállításként hirdeti a családi vállalkozás.

I/4. Webáruházunk akciós termékei a kihirdetett akció időtartama alatt a készlet ereéig érhetőek el. A webáruház készletkezelése valós árukészlet alapján történik, megrendelést rögzíteni csak a raktáron lévő termék esetében lehetséges.

I/5. Családi vállalkozás vállalja a webáruház magyarországi üzemeltetését, ezen területen az értékesítést, kapcsolattartást, szerződéskötést, kiszállítást, garanciális ügyintézést és a kezelt felhasználói adatok védelmét. Minden ide tartozó feladat és tevékenység a társaság kötelessége ezért kizárólagos felelősséggel tartozik.

I/6. Jelen ÁSzF magyar nyelven íródik, nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek és magatartási kódexre nem utal. Folyamatosan elérhető az alábbi linken: https://laptopcentrum.hu/aszf/26 vagy innen: PDF-ben letölthető.

II. Felhasználóra vonatkozó részletes szabályok:

Laptop Centrum

II/1. A webáruházban kizárólag olyan személyek vásárolhatnak, akik nem cselekvőképtelenek, továbbá akik regisztrációja az on-line felületen sikeres volt. (a továbbiakban: regisztrált felhasználók).

II/2. A felhasználók a regisztrációhoz kötelesek on-line regisztrációs űrlapot kitölteni. A felhasználó büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti és szavatolja, hogy a regisztrációs oldalon feltüntetett és rögzített adatai a valóságnak megfelelnek.

II/3. A sikeres regisztráció visszaigazolása e-mail útján történik a regisztrált felhasználó által megadott e-mail címre.

II/4. Társaság fenntartja magának a jogot arra, hogy a regisztrált felhasználók által megadott adatok valódiságát ellenőrizze, illetve megfelelő okiratok, illetve dokumentumok becsatolását kérje a megadott adatok valóságtartalmának ellenőrzése érdekében. Amennyiben a megadott adatok valóságtartalmával kapcsolatban kétségek merülnek fel, az ellenőrzés időtartama alatt a regisztrált felhasználó hozzáférése korlátozható vagy felfüggeszthető. Hamis adatszolgáltatás miatt a felhasználó a webáruház használatából kizárható.

II/5. A regisztrációval a felhasználó és a társaság között felhasználói szerződés jön létre, jelen szabályzat rendelkezései szerint.

II/6. A társaság, vagy tisztségviselői, alkalmazottai illetve a képviseletükben eljáró személyek nem tartoznak felelősséggel a felhasználó által megadott adatok igazságtartalmáért, valamint a webáruház használata közben tett nyilatkozataiért.

III. Vásárlás és regisztráció folyamata:

Laptop Centrum

III/1. A vásárló a termék/termékek kosárba helyezését követően a kosár oldalra lépve megtekintheti az összes kiválasztott terméket és annak végösszegét. Valamennyi termék kiválasztása után a felhasználó ellenőrzi a kívánt termék darabszámát.

III/2. A szállítás és a fizetési mód kiválasztását követően a felhasználó feladata az adatok végső ellenőrzése és a megrendelés jóváhagyása.

III/3. Érvényes rendelés elküldéséhez regisztráció és bejelentkezés szükséges ez a következő lépésben megtehető minden mező értelemszerű kitöltését követően. Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentes lehessen.

III/4. Utolsó lépés a megrendelés jóváhagyása ezzel küldi el a kosárba helyezett árura a megrendelését, ezzel valósul meg a felhasználó és társaságunk közötti szerződéskötés is.

III/5. Adatbeviteli hibák kijavítását maga a regisztráló kezdeményezheti a regisztrációt követően felhasználói fiókba belépve, itt módosíthat minden hibásan felvitt adatot. Adatmódosításra rendelés véglegesítése előtt is van mód az adatok módosítása gombra kattintva. Valamint kérheti az info@laptopcentrum.hu e-mail címen adminisztrátorunk segítségét is, aki készséggel áll rendelkezésére a regisztrációt és webáruházunk használatával kapcsoaltos kérdésekben.

III/6. Felhasználó regisztrációt bárki leadhat és az oldalunkon feltüntetett bruttó árakon vásárolhat termékeinkből.

III/7. Sikeres regisztrációról társaságunk az info@laptopcentrum.hu e-mail címről azonnal visszaigazoló levelet küld, melyben az adatok visszaigazolása után válik regisztrált felhasználónkká, aki már rendeléseket adhat le, beléphet felhasználói fiókjába, ott adminisztrálhatja személyes adatait és kezelheti megrendeléseit. A visszaigazoló e-mail 72 órán belül érvényességét veszti, regisztrációs kérelem automatikusan törlésre kerül.

III/8. Lehetőséget biztosítunk továbbá webáruházunkban viszonteladói regisztráció leadására is, mely elbírálása után számos előnyhöz juttatjuk partnereinket.

III/9. Viszonteladó regisztrációt bárki kezdeményezhet, azonban regisztrációját értékesítőnk csak abban az esetben hagyja jóvá, ha igazolni tudja számítástechnika területén folytatott tevékenységét. Ez lehet céges dokumentum, weboldal, webáruház, bolt avagy üzletrész. Ezen dokumentumokat a regisztráció leadásával párhuzamosan az info@laptopcentrum.hu címre, vagy társaságunk székhelyére (Laptop Centrum Hungary Kft. Magyarország 1152 Budapest, Fazekas sor 51.) legyenek kedvesek eljuttatni.

III/10. Viszonteladó regisztráció jóváhagyása után az összes webáruházunkban megtalálható terméket kedvezményes viszonteladó árakon böngészhetnek és adhatnak le rájuk megrendelést.

III/11. Érvényes és visszaigazolt felhasználó és viszonteladó regisztrációnál társaságunk nem határoz meg se értéket, se mennyiséget, amit kötelezően előírna minimális rendelésnek.

III/12. Érvényes regisztráció leadásakor a mindenkor érvényes ÁSZF megismerete és az abban foglaltakat magára nézve kötelező érvényűként ismeri el minden regisztráló felhasználó.

III/13. Felhasználó belátására bízva az info@laptopcentrum.hu címen indoklás nélkül kérheti regisztrációja törlését is.

IV. Fizetési feltételek:

Laptop Centrum

IV/1. A regisztrált felhasználók és a társaság közötti pénzmozgás történhet készpénzben, átutalással és utánvéttel. A társaság a fizetési mód megválasztását a webáruház portálon feltüntetett opciók között a regisztrált felhasználó belátására bízza.

IV/2. Az adásvételi szerződés létrejöttéhez a felhasználó által készpénz, előre fizetés, vagy utánvéttel történő fizetés szükséges.

V. Szállítási - fizetési feltételek:

Laptop Centrum

V/1. A megvásárolt terméket 1 munkanap alatt GLS szállítja, mint a családi vállalkozás szerződött futárszolgálati partnere.

V/2. A webáruház felületén kiírt árak már tartalmaznak egységesen bruttó 1.500Ft-os logisztikai költséget, így a meghirdetett árakon felül nincs a házhoz vagy GLS csomag pontra történő szállításnak plusz költsége, ezt a családi vállalkozás ingyenes kiszállításként hirdeti. Továbbá lehetőség van személyes átvételre is, további részletek az Ingyenes szállítás menüpont alatt.

V/3. Társaságunk kizárja a felelősségét minden olyan kár, sérülés, hiba, illetve egyéb igény vonatkozásában, amely a szállítás során illetőleg a vásárolt árunak a futár részére történt átadását követően keletkeztek. Ezen igények a futárral szemben közvetlenül érvényesíthetők.

V/4. Munkanap 15 óráig beérkező megrendelések esetén másnap, ez után beérkezőket az azt követő munkanap szállít házhoz és kézbesíti a címzettnek szerződött futárpartnerünk. A megadott szállítási határidő az áru ellenértékének magyarországi számlánkon való jóváírásától értendő.

V/5. Megrendelés állapotáról folyamatos általános tájékoztatást ad webáruházunk, ez kezdődik az azonnali megrendelés visszaigazolásával. Naprakész információt, vagy csomag nyomonkövetést az info@laptopcentrum.hu címen bármikor kérhet értékesítőnktől.

V/6. Webáruházunkban kötöttségek nélkül biztonságosan vásárolhat, minden termékünkre 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk! További információ Elégedettségi garancia menüpont alatt.

V. Regisztrált felhasználói jogviszony megszüntetése:

Laptop Centrum

V/1. Minden regisztrált felhasználónak jogában áll bármikor regisztrált felhasználói státuszát megszűntetni.

V/2. Az elálló nyilatkozatot a regisztrált felhasználó írásban (akár elektronikus formában is) köteles megtenni a társaság felé.

V/3. A társaság fenntartja magának azt a jogot, hogy a webáruház használatából ideiglenes jelleggel vagy véglegesen - kizárja mindazokat a személyeket, akik jelen szabályzatban foglaltakat, illetve az internet használatára vonatkozó általános jogi vagy etikai normákat nem tartják be, akik a webáruházban biztosított jogokkal visszaélnek. A társaság a használatból való kizáráson túlmenően egyéb jogi következményeket is érvényesíthet.

VI. Vásárlással kapcsolatos elállási/felmondási jog:

Laptop Centrum

VI/1. A távollévők közötti ügyleteket szabályozó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) értelmében a vásárlót megilleti az elállás/felmondás joga, mellyel a fogyasztó 14 naptári napon belül indoklás nélkül élhet.

VI/2. A távollevők között kötött szerződésekről a Korm. rendelet az irányadó - itt megtekinthető

VI/3. A 14 napos elállási határidő a termék átvételekor kezdődik. A fogyasztó az elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Elállási/felmondási nyilatkozat-minta letölthető a felhasználói fiókból, illetve a Korm. rendelet 2. sz mellékletéből.

VI/4. A fogyasztó az elállási/felmondási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. A fogyasztó részéről írásban történő elállás esetén elegendő az elállási/felmondási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

VI/5. A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a családi vállalkozás részére.

VI/6. Elállás/felmondás esetén a családi vállalkozás a fogyasztó elállási/felmondási nyilatkozata után 14 napon belül fizeti vissza az eredeti fizetési móddal megegyezően a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.

VI/7. Családi vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését.

VI/8. Családi vállalkozás felhívja a fogyasztó figyelmét, hogy túlhasznált, értékesítésre nem alkalmas terméktől való elállás esetén nem téríti vissza a teljes vételárat. A termék átvételét követő 14 nap arra is szolgál, hogy a fogyasztó rendeltetésszerű használat keretein belül győződhessen meg a termékről, annak működéséről. Ha ezen idő alatt a terméket "túlhasználja", a családi vállalkozás túlhasználatra hivatkozással a teljes vételárat nem téríti vissza.

VI/9. Korm. rendelet szerint az elállási jog gyakorlása semmi többlet költséggel nem jár, azonban a termék visszajuttatásáról a vásárlónak kell gondoskodni. Utánvétel küldött csomag nem kerül átvételre. Családi vállalkozás követelheti továbbá a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk, valamint a túlhasználat miatti értékcsökkenés megtérítését.

VI/10. Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól - személyes átvételtől - eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a családi vállalkozás nem köteles megtéríteni. Elállás esetén a fogyasztót a termék visszaküldésének költsége terheli, a szállítás költséget a családi vállalkozás nem vállalja át.

VII. Az elállási és felmondási jog hiányáról szóló előzetes tájékoztatás:

Laptop Centrum

VII/1. Az elállási és felmondási jog nem illeti meg minden esetben a fogyasztót, mivel a Korm. rendelet 29. §-a - a felek eltérő megállapodása hiányában egyes termékek vonatkozásában - kizárja e jog gyakorlását.

VII/2. A felmondási jog hiánya a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés a) pont

VII/3. Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés b) pont

VII/4. Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pont

VII/5. Az elállási vagy felmondási jog hiánya romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés d) pont

VII/6. Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés e) pont

VII/7. Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés f) pont

VII/8. Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés g) pont

VII/9. Az elállási vagy felmondási jog hiánya olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés h) pont

VII/10. Az elállási vagy felmondási jog hiánya lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés i) pont

VII/11. Az elállási vagy felmondási jog hiánya hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés j) pont

VII/12. Az elállási vagy felmondási jog hiánya nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés k) pont

VII/13. Az elállási vagy felmondási jog hiánya lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés l) pont

VII/14. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási/felmondási jogát - Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés m) pont

VIII. Termékszavatosság, kellékszavatosság, jótállás:

Laptop Centrum

VIII/1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján egyes tartós fogyasztásra rendelt termékekre a családi vállalkozás köteles jótállást vállalni. A kötelező jótállás a vásárlástól (távollévők között kötött szerződés esetében az átvételtől) számított 1 éven belül érvényesíthető, amennyiben a Vásárló hitelt érdemlően igazolja a vásárláskor kapott számlával vagy jótállási jeggyel, hogy a terméket a családi vállalkozástól vásárolta.

VIII/2. A kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek körét a 151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet melléklete tartalmazza.

VIII/3. A jótállási jog érvényesítése során a Vásárló választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a családi vállalkozásnak – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne. Figyelembe kell venni ilyenkor a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet.

VIII/4. A Vásárlónak jogában áll a termék azonnali cseréjét kérni, amennyiben a vásárlás (távollévők között kötött szerződés esetében az átvételtől számított) időpontjától számított 3 munkanapon belül a termék meghibásodik. A jótállási jog érvényesítése során törekednie kell a családi vállalkozásnak arra, hogy a javítást/cserét 15 napon belül elvégezze.

VIII/5. A kötelező jótállás a Vásárló jogszabályból eredő jogait (különösen a szavatossággal összefüggő jogait) nem érinti. Amennyiben a Vásárlónak a jótállással kapcsolatos minőségi kifogását a családi vállalkozás nem, vagy nem megfelelően rendezte, a Vásárló jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.

VIII/6. A jótállási igényt a családi vállalkozás elutasíthatja, amennyiben az alábbiak közül bármely eset bizonyítható:

  • A termék hibája nem rendeltetésszerű használat miatt jelentkezett
  • A terméket szakszerűtlenül helyezték üzembe
  • A termék hibáját túlfeszültség, hálózati hiba, elemi kár okozta

VIII/7. A családi vállalkozás minden Magyarországon I. forgalomba hozott termék esetén a vásárlástól számított 2 év önkéntes jótállást vállal. A termékre vonatkozó garancia idő annak oldalán egyértelműen kerül feltüntetésre.

VIII/8. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadásával, vagy az üzembe helyezés napjával kezdődik, az önkéntes jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő szavatossági és jótállási jogait.

VIII/9. A jótállás a termék rendeltetésszerű használata esetén érvényes. Meghibásodás esetén a terméket a családi vállalkozás a vásárlástól számított 3 munkanapon belül kicseréli, feltéve hogy a használat a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A termék rendeltetésszerű használata mellett bekövetkezett minőségi hiba esetén a terméket a fogyasztó bármelyik magyarországi átvételi pontra visszaviheti, illetve a webáruházban vásárolt terméket postai úton is visszaküldheti a 1152 Budapest, Fazekas sor 51. címre.

VIII/10. Nem minősül rendeltetésszerű használatnak például a használati-kezelési útmutatóban, termékismertetőben foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, helytelen szállítás. A jótállás nem érvényesíthető elemi kár, vis maior miatt bekövetkezett hibák esetén.

VIII/11. A Ptk.-ban foglaltak alapján minden új termékre 2 év kellékszavatosság vonatkozik fogyasztói szerződés esetén (kivéve: élelmiszer, kozmetikai, termékek, vegyipari áru). A fogyasztói szerződés akkor jön létre, amikor a családi vállalkozástól a vásárló terméket vásárol a webáruházon keresztül.

VIII/12. A szavatosság 2 évének első 6 hónapjában az esetleges hibák esetén a családi vállalkozás vagy a vásárlóigényének megfelelően intézi a termékkel kapcsolatos minőségi kifogást, vagy lehetősége van arra, hogy bebizonyítsa: a termék annak nem rendeltetésszerű használata miatt hibásodott meg, esetleg természetes kopás következménye, de mindenképpen mentes gyártási hibáktól.

VIII/13. A hibás termékkel kapcsolatos lehetőségek. A Ptk. alapján a vásárló hiba esetén kijavítást vagy kicserélést kérhet. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a termék javítható, vagy cserélhető (ugyanolyan termékre), akkor a vásárló e két lehetőség közül választhat. Amennyiben a kicserélés költsége jóval meghaladja a javítás költségét és a termék a javítás után használatra alkalmas, akkor a családi vállalkozás jogosult a javítást felajánlani – természetesen ésszerű, mind a két fél által elfogadható határidő mellett (a 15 napos irányadó határidőt külön rendelet említi meg). Aránytalan többletköltség mellett is lehetséges azonban, hogy mégis elfogadja a családi vállalkozás a vásárló kicserélésre vonatkozó igényét, amennyiben a vásárló számára a kijavítás (és esetleg az ezzel járó határidő) kiemelt kényelmetlenséget jelent.

VIII/14. Amennyiben a terméket a Vásárló nem rendeltetésszerűen használta, vagy a hiba természetes kopás következménye, a szavatossági igényt a családi vállalkozás elutasítja.

VIII/15. A családi vállalkozás a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekről jegyzőkönyvet vesz fel. Vásárló, a családi vállalkozás kérésére a minőségi kifogással érintett termékeket tiszta állapotban köteles visszaküldeni, mivel a hiba megállapításához, illetve a hiba okának feltárásához feltétlenül szükséges pontosan látni a terméket.

VIII/16. A termék 6. hónap utáni meghibásodásai esetén a bizonyítási kényszer már a Vásárlót terheli, azaz vita esetén (vagyis ha a családi vállalkozással nem tud megegyezni, hogy a hiba oka gyártási eredetű- vagy pedig más) a Vásárlónak kell szakvéleményt szereznie a hiba eredetéről.

IX. Záró rendelkezések:

Laptop Centrum

IX/1. A webáruházban lebonyolított jogügyletek vonatkozásában a magyar jog az irányadó. A jelen webáruház ellen indított bármely jogvita vonatkozásában a pertárgy értékétől függően a Budakörnyéki Bíróság, illetve a Pest Megyei Bíróság kizárólagos illetékességgel bírnak.

IX/2. A felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a webáruház azt iktatja. Az iktatás adatbázisban történik a webfejlesztő tárhelyén. Erre a családi vállalkozásnak nincs ráhatása, megszűntetése a regisztráció törlésével kezdeményezhető a webáruháznál.

IX/3. Az írásbeli panaszokat a családi vállalkozás a jogszabályban előírt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Írásbeli panaszként kezeli a postai és elektronikus úton küldött leveleket is.

IX/4. A szóbeli panaszokat a családi vállalkozáslehetőség szerint helyben, azonnal megoldja, s amennyiben ez nem lehetséges, akkor a szóbeli panaszról jegyzőkönyvet vesz fel. A jegyzőkönyvet lehetőség szerint a fogyasztó egyetértése mellett véglegesíti és egy példányát a fogyasztónak átadja papír alapon, vagy elektronikus úton. Amennyiben ez utóbbi nem lehetséges, akkor a jegyzőkönyvet legkésőbb a szóbeli panaszra adott válasszal egy időben küldi ki – legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 30. napon.

IX/5. A fogyasztó panaszát megteheti:

Szóban:

  • személyesen a családi vállakozás bármelyik átvételi pontján
  • telefonon keresztül +36 30 211 0101

Írásban:

  • postai úton 1152 Budapest, Fazekas sor 51.
  • elektronikus levélben info@laptopcentrum.hu
  • webáruház felületén

IX/6. Amennyiben a családi vállalkozás és vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhat

  • Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése

Budapesti Békéltető Testület

Elérhetősége: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Pest Megyei Békéltető Testület

Elérhetősége: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu, onlinevita@bkik.hu

Fax: 06 (1) 784 31 49 Telefon: 06 (1) 269 07 03

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

  • Bírósági eljárás kezdeményezése

Budakörnyéki Bíróság, illetve a Pest Megyei Bíróság

kizárólagos illetékséggel bírnak

  • Online vitarendezési fórum igénybevétele

IX/7. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

IX/8. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el ODR link.

IX/9. Jelen szabályzat és változásai a webáruházba történő közzététellel lépnek hatályba. A változásokról a regisztrált felhasználókat külön értesíteni nem kell, a mindenkor érvényes ÁSZF webáruház oldalán megtekinthető és letölthető.

IX/10. Amennyiben jelen szabályzat bármely rendelkezése avagy bekezdése érvénytelen vagy szabálytalan lenne, ez a körülmény a szabályzat többi rendelkezésének és bekezdésének érvényességét vagy hatályosságát nem érinti.

IX/11. A regisztrált felhasználók személyes adatainak védelméről külön szabályzat rendelkezik, ez megtalálható az Adatvédelem menüpont alatt.

X. Mellékletek:

Laptop Centrum

Elégedettségi garancia

Viszonteladóknak

Ingyenes szállítás

Adatvédelem

Webáruház Általános Szerződési Feltételek szorosan hozzá tartozó, el nem választható mellékletei: Elégedettségi garancia, Viszonteladóknak, Ingyenes szállítás, és Adatvédelem menüpontok. Ezen mellékletek részletekbe menően leírják, felsorolják és rendelkeznek az irányadó szabályokról.

Közzétéve: Budapest, 2020. március 16.

ÁSZF lementése PDF formában